Ogarniasz ? < 3

Szukaj na tym blogu

Ema :* Witajcie na naszym blogu ;) x44

piątek, 28 maja 2010

Femi pleasure. ! ; *











FEMI PLEASURE !
Uwaga ! Pisałyśmy już o H&M, Zara, Mango i innych sklepach ale nie pisaliśmy własnie o tym według mnie najlepszym - Femi pleasure.
To naprawde bayer'ancki sklep.
Mają piękne bluzy, T-shirty... - Projekty macie wyżej.
Czyż one nie są piękne ?
Znam historię jak powstało Femi. jeśli to kłamstwo to sorka ale raczej prawda.:

Jakieś nie znane dziewczyny zaczęły sobie szyć takie właśnie bluzy, T-shirty i sprzedawały to pod nazwą Femi bo tak się nazwały. Nie myślały wcale że chcą założyć firmę tylko po prostu szyły dla siebie. Ludzie to kupowali bo im się podobały. W sumie to się nie dziwie. no i tak powstala własnie firma femi pleasure. Teraz szyją to też inne osoby. Kurde , firma ma też swój jeden minus: TE CIUCHY SĄ DROGIE ! Jedna bluza za 200 zł ! Nie wiem po ile T-shirty ale pewnie tez drogo. No ale czasami warto kupić coś drogiego żeby mieć w czym ładnym chodzić, nie ? . Kurde mogłabym jeszcze tysiące rzeczy o tej firmie wypisywac ale mi się nie chce. Wejdźcie na stronę www.femipleasure.com. Jest supcio . ! ! !

Aloha !
with ♥

Zuza. xD x3 <33

czwartek, 27 maja 2010







Aloha !

Tu Zuza. ! Chciałam wam napisać jakie i jak bardzo modne są kalosze w tym sezonie. Nie myślcie, że kalosze to tylko jak jest deszcz czy jesień. myślicie, że na wiosnę schowacie kalosze a wyciągniecie jesienią ? Robią tak tylko idioci. Ja nadal chodzę w kaloszach. I naprawdę wygląda to bardzo fajnie. Aaa. I ja nie nosze kaloszy bo są te cholerne powodzie tylko dlatego, że są bardzo modne w tym sezonie. Zebra, Panterka, czy gładkie w małe wzorki, lub nawet całe gładkie. wszystkie są odlotowe i nie warzcie się ich chować. Ubierzcie do tego jakieś Pro Rurki i to będzie naprawdę extra wyglądało ! ; **

Pozdrowionka. ; )
Zuza. ; >>

poniedziałek, 17 maja 2010

Wonderlife.pl

HeyHooo. : **
Tu Olla.
Skoro Patka zaczęła już mówić o strokach! To ja Też jedną opiszę!
Więc ta stronka to: www.wonderlife.pl
Ta stronka jest założona przez polaka, na tej wypas stronie zostaje się gwaizdą:
- AKTORKĄ
- PIOSENKARKĄ
- być MODELKĄ
- PISAĆ KSIĄŻKI
Stronka FULL WYPASS no mówię wam! Jestem na niej od PT. i bardziej mnie wciągnęła niż stardoll. Wonderlife jest stroną trudną do zrozumienia!

Na tej stronce można podać się za np. : Michaela Jacksona. Ja jestem Danielle Campbell, gwiazdą z filmu : "Randka z Gwiazdą" .
Jeli chcesz zostać w przyszłoci kim sławnym to ta strona jest IDEALNAaa.xd
Ohh. Rozpisałam się!
I chyba cos pominęłam!
A nawet jeli to wejdzie na tą stronkę i się dowiedzcie więcej!!

Pozdraiwam WSZYSTKICH!
Nawet zatopione Miasto Bielsko-Biała, Żywiec, Szczyrk, itd.
Pa paaa: **

niedziela, 16 maja 2010

Photoblog

ahoj : *
tu Patrycja : )
w tym poście chciałam napisać o serwisie społecznościowym Photoblog.pl , moim zdaniem jest on pro i na serio można poznać wiele osób . Oczywiście sama tam jestem proszę o to link : klik . na Photoblogu można dodawać zdj. profesjonalne i amatorskie , zrobione cyfrówka lub lustrzanka , a nawet telefonem : ) . wszystko dozwolone , oprócz hakerstwa. Wiele moich przyjaciółek ma tam konta . nie wiem czy o tym pisałam czy nie , w każdym razie jestem starsza od każdej z właścicielek tego bloga , mam 13 lat , wiec możecie się trochę zdziwić na mój widok. photoblog organizuje dużo akcji , konkursów itp. oprócz dodawania zdj. można tez pisać tzw. notki , czyli możesz opisać swój dzień, swoje emocje , jak i pisać teksty piosenek . w deszczowe dnie można spędzić czas , pisząc i dodając zdj , swoje , koleżanek , kolegów <3>
dzisiaj nie napisałam dużo , bo mówiąc szczerze , ten wieczór przeznaczę na romans z tekstem z ang. raz się żyje . w następnym poście mam zamiar napisać o .... chłopakach <3>

ciauuu : *




sorry , za błędy , brak wielkich liter i tych gówien . po prostu leje na to : d

Brzydka Pogoda !! : ((



Hejka !! ; **

To Jowita.


Zuza opisała dużo rzeczy , które można robić kiedy jest ciepło. Ale co robić kiedy pada deszcz??


Najłatwiej jest siedzieć przed telewizorem lub komputerem.

Ale można też pójść do koleżanki lub zaprosić ją do siebie.

Ale co robić , kiedy się już spotkacie??


Można zagrać w jakąś fajną gręplanszową.

Oto kilka :

TWIESTER , NIAGARA , APPLE TO APPLE , MAKE 'N BREAK i MONOPOLY (eurobussines)


Fajnie się spędza też czas oglądając śmieszne filmiki na You Tube oraz tańcząc i wymyślając własne układy.
Ale według mnie , najlepszym pomysłem , jest kupienie pop cornu i wypożyczenie jakiegoś fajnego filmu.
Oto kilka z nich:
ZMIERZCH , 17 AGAIN , KOPCIUSZEK ROZTAŃCZONA HISTORIA (film z Seleną Gomez)
Udanej zabawy !! : )
Adios !! ; **
Jowa xd

Wakacje w mieście. !!! : )


Hellołł !!
Tu Jowita.
Czasami zdaża się tak , że wakacje trzeba spędzić w mieście. Ale nie panikuj !! Może być naprawdę fajnie.
A jak??
Zaraz Ci powiem.
1. Idź na basen. Na zewnątrz albo w hali. Jaki chcesz , ale lepszy jest na zewnątrz. Wybierz się tam ze znajomymi. Napewno będziecie mieli większy ubaw.
2.Idź do lasu. Możesz się wybrać z rodziną albo z przyjaciółmi. Możecie też poszukać tam polany i urządzić pikink.
3. Wybierz się do parku. Weź psa na spacer. Napewno będzie bardzo zadowolony.
4. Jeżeli żaden z pomysłów Ci nie odpowiada , poszukaj w internecie , jakie atrakcje będą lub są w Twoim mieście. Może przyjedzie cyrk i pójdziesz z siostrą. ???
Miłej zabawy!!! : ))
Adios !! ; **
Jowa xd

Trampeczki !! ; **

Hej ! To ja Jowita. ; *

Dzisiaj głównym tematem będą . . .
TRAMPKI !!!
niskie , wysokie , kolorowe i we wzorki.




Najpopularniejszą firmą trampków jest
CONVERSE
Mają duży wybór.
Można spędzić dwie godziny w sklepie i dalej nie możesz się zdecydować . . .
W tym roku ukazały się nowe wzory oraz takie
które mają bardzo jaskrawe kolory. jak neon.
są różowe , zielone i żółte . . .
Oczywiście można kupować trampki z innych sklepów.
a CONVERSE jest dość drogi. . .
Ładne tramki można kupić w Daichmanie , CCC
lub innych sklepach młodzieżowych typu New Yorker.
Trampki wyglądają też ładnie ,
gdy spodnie ma się włożone do trampka,
a sznurówki obwinięte wokół kostki .

Te buty pasują do każdych spodni.
Nie tylko do rurek.
Można je nosić z luźnymi spodniami.
Gdy założymy do tego arafatkę ,
wyglądamy luzacko , ale stylowo. : )
Pa !! ; **
Jowa xd

sobota, 15 maja 2010

Okularki !!

Hejka !!
Mam na imię Jowita i jestem nową właścicielką tego cudownego bloga . . .

Więc tak:

Zaczyna się lato . . .
Latają kolorowe motyle i zaczyna mocniej świecić słońce . . .
No właśnie . . .
SŁOŃCE !!!
Każda dziewczyna lubi się powygrzewać.
Ale co z naszymi oczętami ??
Okulary.
no właśnie . tylko. . .
jaki model ? który wzór ? jakiego koloru ?
to pytanie zadaje sobie każda dziewczyna.
Ja postaram się wam dzisiaj pomóc.

Pokażę wam jeden model :


Nerdy:




Są ładne i . . . . . . . .
ZALOTNE !!


Napewno jakiś przystojny koleś zwróci na was uwagę.
(jeżeli będziecie je miały ałożone)

Okulary te mają wiele kolorów:

czerwony zielony niebieski żółty pomarańczowy fioletowy różowy czarny biały

i mogłabym tak wymieniać do nieskończoności . . .

Istnieją także modele które oprawkę wokół oczu mają innego koloru np. różowego ,
a resztę innego koloru np. żółtego.

Są także takie które namalowną mają np. kratkę lub są w zebrę.

Uważam , że te okulary pasują każdej dziewczynie.


Nie zapomnijcie , że te okulary noszą także chłopcy.
(niekoniecznie koloru różowego) : )
i nie pomyślcie sobię że noszą damskie okulary. . .

To tyle.

Adios ! ; ***

Jowa xd

Maj. Zacznij myśleś o wakacjach ! ; *


Tak. dziś 15.05.2010 r. czyli, juz przez 15 dni gościmy MAJ ! Piękny miesąic wiosenny. Czas zacząć myśleć o wakacjach ! xD. Ja już zaczęłam. Już dziś o 23 z minutami mam pociąg nad nasze piękne, Polskie Morze Bałtyckie ! Ooo tak. będzie świetnie. Może pogoda ostatnio nie była za ładna, ale no i tak będzie cool. Pomyślcie o wypadzie pod namiot lub camping. Albo po prostu zwykłym pikniku ; **. To jest naprawdę świetne. z koleżanką planujemy piknik. Narazie jeszcze nie wypalił. Pogoda jest wredna i tylee. xD ; *.

Weźcie przyjaciółki, koleżanki, znajome... i idźcie na piękny, spokojny, wiosenny spacer ... z APARATEM ! .xD Ja robię tak z Olą, taak. właśnie tą. drugą właścicielką bloga ; )). Mamy naprawdę super zdjęcia. prawda Ola ? ; - *.

Oo. musze się pakować. Pociąg nie zaczeka niestety. A pisałabym wam tutaj jeszcze z tysiąc pomysłów jak spędzic majowe dni. No ! łapac za telefon. umawiac sie na spacer, piknik... ; *

Musze spadać.


Bajj ; ***



Zuzaa. xD ; * ^^.




niedziela, 9 maja 2010

Majj..xd

Elo : *
To ja jedna z właścicielek tego bloga i innego.xd
Już dawno nic nie dawałam. A dla tych którzy nie wiedzą to jestem Ola.

Zacznę tak. Jest znowu MAJ! Cudowna pora! Oczywiście że niektórzy jej nie lubią np. JA.xd
Ale są też tacy którzy kochaj maj, jak wspomniałam wcześniej to nie lubię maju ale jednocześnie go kocham ponieważ powoli KOŃCZY SIĘ ROK SZKOLNY! I jest MAJÓWKA w szkole! Wow.xd
Dzieje się!
Oj Jeszce tylko CZERWIEC i Wakacje!!
Wow!